21 Mart 2017 Salı

Maillerimi Okumak İstiyorum

Maillerimi Okumak İstiyorum

Bana gönderilen maillerimi okumak istiyorum. Maillerimi nasıl açıp okuyabilirim. Hotmail, skype, gmail adreslerine gelen maillerimi okumak istiyorum.

Maillerimi Okumak İstiyorum

Maillerimi Nasıl Okuyabilirim

İnsanlar genel olarak "Sana mail gönderdim"derler. Peki ama size gönderilen mailleri nasıl okuyacaksınız?

Size gönderilen mailleri okumak istiyorsanız öncelikle hangi mail adresinizdeki mailleri okuyacağınızı bilmeniz gerekiyor. Mailleri okumak için hesabınıza giriş yapmanız gerekiyor. Mail hesaplarında internet üzerinden veya akıllı telefonlardaki uygulamalardan giriş yapabilirsiniz.

Maillerin okunabilmesi için şu adımları uygulayın;

  1. Mail adresinizin "@" işaretinden sonraki adresini tarayıcıya yazın. Örnek olarak ahmetmehmet@homtail.com adresi için hotmail.com adresini tarayıcıya yazın
  2. Ya da hotmail giriş yazarak Google'da aratabilirsiniz. Ve ilgili siteye giriş yapabilirsiniz
  3. Mail adresinizin sitesine giriş yaptıktan sonra mail adresinizi ve şifrenizi yazacak alanları doldurun ve Giriş Yap, Giriş veya Login gibi yazan butona tıklayın
  4. Hotmail mail adresi kullanıyorsanız videoyu izleyebilir ve hotmail hesabına giriş yapacağınızı görebilirsiniz. Hotmail Giriş Videolu  Anlatım
  5. Hotmail hesabına giriş için detaylı anlatım ve videolu anlatım için tıklayınız. Hotmail Giriş










Paylaş

Benzer Yayınlar

Maillerimi Okumak İstiyorum
4/ 5
Oleh